آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

آروین شاهزاده کوچولوی مامان و بابا

8 ماهگی

1393/6/28 11:8
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل 8 ماهگیت مبارک

شايد خدا تو را به خاطرِ اين به من داد كه هم وزن معصوميتت دوستت داشته باشم

شاید بايد باهم بخنديم و برقصيم رهاي رها

شايد به خاطر ِ اين تو يك تكه از من شدي كه خدا به من اجازه داد تكه هاي احساسم را در تو تكثير كنم.

راستي خبر داري ؟ مادرت شاعرك ِ باراني ِ گرميست از تبار احساس...

جانكم ، دلتنگي هايم را ببوس تا تمام ِ گريبانم بوي تو را بگيرد.

تا نقش لبهاي كودكانه ات با طعم ِ مبهم ِ دنياي يك نفره ات روي پوستم بماند.

يك تكه از من كه نامش دل است ديوانه وار دارد تو را هر روز عاشق تر ميشود.

مي خواهم تو را در مزرعه ي احساسم بكارم تا باران بي دليل از ابر نبارد.

مي خواهم خدا را ببوسم كه تو را در من خلاصه كرد.

ميخواهم رج هاي غصه هاي خنده دارم را بشكافم و شادي در کنار تو بودن را ببافم مي خواهم به تو عادت كنم.

ما دیوانه وار دوست داریم <بابا و مامان>

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نی نی عکس
2 مهر 93 13:10
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان زهره
21 مهر 93 13:36
چه مامان با احساسی ،چه احساس زیبایی،چه نی نی زیبایی،خوب وصفش کردی
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون