آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آروین شاهزاده کوچولوی مامان و بابا

پسمل خوشکلم

1393/3/9 13:32
1,500 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي خدا آروین قشنگم رو به من داد انگار يه تيكه از قلب ماماني ازش جدا شد و افتاد روي زمين . آروین من ! نازگلم! تو يه تيكه از قلبمي كه در بيرون از قلب من مي تپی هر روز که میگذره عزیزتر و خوشکل تر میشی منم همش ازت در همه حالتی عکس میگیرم

آپلود عکس آپلود عکس

 

 

 

اینجا از خواب بیدار شده بودی کلی ژولی پولی بودی خنده روی مامان

 

 

آپلود عکس

 

 

 

تو عکس کنارت 12 روزه هستی وقتی میگم آروینی نگاش میکنی جوجه باهوشم

 

آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان سما
9 خرداد 93 16:34
خیلی نازه ماشاالله
نفس مامان مهرسام
10 خرداد 93 13:47
ای جانمممممممم بخورممممممم خاله انقدر نازی خدا حفظت کنه ایز چشم بد.
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی مامان مهربون مهرسام جون برا عزیز خاله
مامان مینای آرتین
11 خرداد 93 17:54
عزیزززززززززززززم چقدر بزرگ شدی...اقاشدی...1000ماشالله
مامان آروین (مهناز)
13 خرداد 93 12:28
آخههههههههههه الهیییییییییییییییی خیلی ناز و خوشگله ماشاءالله خدا بهتون ببخشه عزیزم روی ماهش رو ببوس
مامان شازده کوچولو
پاسخ
با اجازتون لینکتون کردم بوسبرا آروین خاله
مامان مهدی کوچولو
14 خرداد 93 15:48
ماشااله به این گل پسر که انقدر نازه ادم داش میخواد بخوردش
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم مامان مهدی جون من هر کار میکنم نمیتونم وب مهدی کوچولو رو باز کنم میشه بگید چکار کنم
مامان محمد
14 خرداد 93 21:30
ماشاالله عزیزم چه نازه خانمی باافتخارلینک شدید
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم منم با اجازتون لینکتون کردم
مامان صفورا
17 خرداد 93 12:38
سلام عزیزم چقد کوچولوت خوشگله فداش بشم ی با تقدیم به این فرشته ی نازنین پیش ماهم بیائید خوشحال میشیم
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما