آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آروین شاهزاده کوچولوی مامان و بابا

هجدهمین ماهگرد

1394/5/29 14:02
315 بازدید
اشتراک گذاری
هجدهمین ماهگردت مبارک سلطان قلبم مثل نفسی برايم .... مثل هوا ...مثل آب پس بدان ...اگر نبودي...نبودم اگر نباشی.....نيستم بي تو من....هيچم فرشته ی نازنینم... خوب من ... نام تو مرا هميشه مست می كند... بهتر از شراب... بهتر از تمام شعرهای ناب... نام تو اگرچه بهترين سرود زندگي ست... من تورا به خلوت خدايی خيال خود، "بهترين بهترين من" خطاب می كنم... بهترين بهترين من... توبزرگ میشوی وبزرگتر.... ومن هرروز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم روزهای نوزادی .روزهایی که به غیر از آغوش من ماْوایی نداشتی. دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد. خیلی زود گذشت.روزی که خدا یک فرشته را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم. امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم. ازتو وزیباییهایت.مبارک باشد هجدهمین ماهگرد تو جان مادر.... عزیز دلم آروینم مامان رو ببخش که این روزا کم به وبلاگت سر میزنه آخه تو عزیز شدی ی پارچه آاتیش مامان همش درگیر شیطنتای تو است کلی آقا شدی دیگه پسرم همه کلمات رو میگه حرف میزنه واسه خودش مرد کوچیکی شده در ضمن آروین آقا مامانی بابایی منتظر یک مهمون تا 2 ماه دیگه هستیم واسه همین هم مامان ی کوچولو کم کار شده ولی از توجهش نسبت به فندقی اصلا کم نشده تو هم که قربونت برم اینهمه شیرین شدی که خوردنی شدیخیلی هم به کامپیوتر و گوشی علاقه داری واسه خاطر گوشی 1 ساعت کامل گریه میکنی که بهت بدیم عاشق موتور سواری هم هستی کلمات رو خیلی قشنگ میگی صبحها که از خواب پا میشی با صدای بلند مگی تلام صابخ یعنی سلام صبح بخیر بعد میگی صبا یعنی صبحانه مامان قربونت بره که اینهمه شیرین شدی کارات خیلی بامزه شدن منو بابایی هم که هر چقد شیطنت میکنی فقط قربونت صدقت میریم و برات میخندیم آخه تو عزیز دلمونی خیلی دوست داریمممممممممممممممممممممم
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)