آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

آروین شاهزاده کوچولوی مامان و بابا

اسباب کشی به خونه جدید

1393/8/3 11:15
329 بازدید
اشتراک گذاری

تا چند روز دیگه اسباب کشی داریم دست بابایی درد نکنه واسمون خونه ساخته بالاخره داریم میریرم خونه خودمون خیلی خوشحالیم. منم دارم وسائلارو کم کم جمع میکنم همه رو جعبه جعبه جمع میکنم ولی آروین طلا مگه میذاره باید خواب باشه تا من بتونم کارامو انجام بدم اگه بیدار باشه اولا نمیذاره دوما تا ازشون نشکنه خیالش راحت نمیشه خلاصه جوجه قشنگم بهم کمک میکنه تا کارا سریع تر انجام شن مامان قربونت بره که اینهمه بلا شدی مامان هم باید تا آخر هفته همه کارارو انجام بده تا اسباب کشی کنیم بابا جون دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی دوست داریم و هر دومون میبوسیمت شاید ی مدتی نتونیم بیاییم به وبلاگمون سر بزنیم ولی سعی میکنیم هر چه زود تر بیاییم اینم چند تا عکس از شیطنتای آروین جون اینجا وقتی داشتم ویترین جمع

 

میکردم اینهمه پافشاری کرد تا بذاریمش تو ویترین 68580444245293040253.jpg

تو این عکس تند تند چهار دست و پا میرفت سراغ شکستنی ها 86812932226395869533.jpg

این عکس هم دیگه احتیاج به توضیح ندارهههههههههه  آپلود عکس

اینم خنده جدید قند عسل آپلود عکس

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان زهره
7 آبان 93 12:23
مبارک باشه با دل خوش توش زندگی کنین ایشاله
مامان شازده کوچولو
پاسخ
تشکر مرسی خاله جون
مامان زهره
1 آذر 93 14:07
نیستین؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
9 آذر 93 12:33
خوشحال می شم به وبلاگ پارسا کوچولو یه سر بزنی.. من وبلاگتو اد کردم
مامان آروین(مهناز )
1 دی 93 9:42
سلام عزیزم ان شاء الله به سلامتی و خوشی توی خونه جدید ایام سپری کنید خیلی دلم براتون تنگ شده بود ببوس آروین گلم رو
مامان زهره
3 دی 93 11:37
نیستین؟ کجایین؟ خوبین؟
مامانی عسل
17 دی 93 22:36
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.