آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آروین شاهزاده کوچولوی مامان و بابا

عکس های جوجه

1393/5/29 10:12
376 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بردمت بهداشت برا وزن کردنت شده بودی 8360 قدت 68 و دور سرت 44 همه چی نرمال بود برات آزمایش برا کم خونی نوشتن مثل اینکه اجباری شده زیر 1 سال همه باید برن. تو هم باید بری نفسم دیگه از امروز هم باید آبمیوه بخوری خلاصه مامانی خیلی شیطون شدی میخواهی چهار دست و پا بری نمیتونی همش گریه میکنی میخواهی بشینی همش ی چی دستت باشه از دستت که بیفته گریه میکنی من و بابا جون میخواهیم میوه یا غذا بخوریم گریه میکنی که به تو هم بدیم خلاصه خیلی آتیش پاره شدی میشینی تو روروئک همه جا رو به هم میریزی من همش باید دنبال تو باشم خونه رو مرتب کنم اشکال نداره تاج سرم هر کار دوست داری انجام بده مامان دورت بگرده. آپلود عکس

آپلود عکسآپلود عکس آپلود عکس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان علیرضا
30 مرداد 93 13:03
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامان شراره
12 شهریور 93 14:00
ای جانم خاله قربون حمام کردنت چقدر نازشدی حتما براش اسپنددود کنید
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم
fatima
29 شهریور 93 11:52
سلام عزیزم پسرت خیلی ماهه، عزیز دلم من عاشقش شدم.... به من حتما سر بزن منتظر حضور گرمت هستم نظر یادت نره.... منتظرما.....
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم حتما