آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

آروین شاهزاده کوچولوی مامان و بابا

6 ماهگی عسل زندگیمون

1393/4/29 12:03
274 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرم داری قد میکشی پا میگیری جلو چشمام تو نباشی دیگه از زندگی

هیچی نمیخوام وقتی میخندی دلم تو سینه پرپر میزنه اینکه تو بزرگ

شی  تمام رویای منه پسر م گل پسرم دوردونه ایی تاج سرم واسه ی

خوشبختی تو از همه دنیا میگذرم یکی یه دونه ی من تموم هستی 

ونیستمی واسه ی اینده ی تو من نمیزارم هیچ غمی همه هر چی دارم

تو  زندگی همه ماله تو ا وقتی که تب میکنی دلم تو اتیش توا وقتایی که

نیستی دلم همش پیش توا پسرم گل پسرم دوردونه ایی تاج سرم واسه 

خوشبختی تو از همه دنیا میگذرم دوستت دارم آروین جونم 6 ماهگیت

مبارک دلبرکم امروز بردمت واکسن 6 ماهگیتو زدیم من که نتونستم بیام 

داخل اتاق اینهمه غصه داشتم بابا جون کنارت بود کلی گریه کردی عزیزم

دلم اومدیم خونه قطره استامینوفن بهت دادم خوابیدی کنارت هم

نشستم مراقبت هستم از امروز هم باید غذای کمکیتو شروع کنم که اول

باید بهت فرنی بدم قطره اهن هم باید بهت بدم تا پسرم همیشه شاداب و

سرحال باشه قربونت برم جوجه نازم اینم عکسای پسرم درششمین

ماهگردت و بعد از واکسنت کیک هم نتونستم برات درست کنم منو ببخش عزیزکم

 

آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آريسا و آريا
30 تیر 93 9:21
6 ماهگيت مبارك توپولوي خوشمزه
مامان شازده کوچولو
پاسخ
ممنون زن دایی جونم
مامان زهرا
30 تیر 93 14:22
6ماهگیت مبارک خوشگل من عزیزم دیگه میتونی غذاهای خوشمزه بخوری نوش جونت گلم
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آروین
1 مرداد 93 10:46
سلام عزیزم خوبی ؟ آروین جونم 6 ماهگیت مبارک خیلی میبوسمت متن خیلی زیبایی بود
مامان شازده کوچولو
پاسخ
سلام مرسی مامان دوستم آروین جون
مامان شراره
5 مرداد 93 13:15
الهی خاله قربونت که پاپایتو واکسن زدن نیما هم واکسن زده اشکال نداره بزرگ میشین یادت میره فداتشم
مامان شازده کوچولو
پاسخ
سلام مامان اره بزرگ شن یادشون میره اهنگ وبلاگ اروین کوچولورو از سایت اوازک گرفتم
مامانی
13 مرداد 93 11:08
KHEILI JIJARI AJIJAM KHODA HEFZET KONE ISHALA
مامان شازده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهربان
19 مرداد 93 12:53
سلاااااااااااااااام فدای تو گل پسری، 6 ماهگیت مبارک خاله
مامان شازده کوچولو
پاسخ
سلام مرسی خاله جون وب امیر علی کد داره ما خیلی وقته نتونستیم بیاییم بهتون سر بزنیم میشه بهمون بگید چکار کنیم
fatima
27 مرداد 93 11:15
سلام عزیزم. پسرت خیلی جیگره.... شبیه جوجست الهی.....من عاشق بچه های کوچیکم... لپاش منو یاد بچگی های پسرم میندازه. میخوام بهت پیشنهاد دوستی بدم. اگه دوست داشتی خبرم کن تا همدیگه رو لینک کنیم. راستی هر روز براش سپند دود کن که چش نخوره این توت فرنگی خوشمزه....